Wednesday, August 26, 2009

What's happenin`?

Stanca LucianDaniel: fata stii ce imi place mie la tine mult
Stanca LucianDaniel: si am un mare respect pt tine
Eu: lol
Eu: ia
Stanca LucianDaniel: fata ca nu scrii pe mesenger cu litere delea mici subtiri si negre,si scrii si tu sa vad si sa inteleg
Eu:
-------------------------------------------------------------------------------------

Goa`Cipi: ce zici daca imi cumpar o toyota din aia mica echo
Eu: de unde?
Goa`Cipi:
Goa`Cipi: nush, bani sa am
Goa`Cipi: problema e ca nu am bani
Goa`Cipi:
Eu:

-------------------------------------------------------------------------------------

And Later...

Stanca LucianDaniel: aaa
Stanca LucianDaniel: fata
Stanca LucianDaniel: mai stii cand am dansat aman2 atunci la uait hors
Stanca LucianDaniel: de nu ma mai opream?
Eu: hahahah
Stanca LucianDaniel: mai stii?
Eu: da
Stanca LucianDaniel: ce imi adusei eu aminte azi
Stanca LucianDaniel:
Stanca LucianDaniel: ma bucurai nevoie mare
Eu:

No comments:

Post a Comment